arakelian

lumea mea, si-a altora.

filme de weekend (6)

Leave a comment


Weekendul trecut am revazut filmul Sunetul muzicii, un musical din 1965, cu 5 Oscaruri, cateva alte nominalizari, de neuitat prin cantece si imagini. Dupa o lunga perioada de timp (cel putin 10 ani)am revazut filmul. Foarte interesanta este povestea familiei Thon Trapp si inspirata din realitate, cu mici mari modificari 🙂

Weekendul acesta am profitat de vremea ploioasa si am lins o tava de tiramisu + am vazut 3 filme: Modigliani (unde, culmea, m-a impresionat Picasso si Renoir- desi erau roluri secundare…), Marie Antoanette (slabut-noroc de rochii) si Flags of our fathers filmul sora al ui Letters from Iwo Jima.
Incerc sa fac o paralela intre cele 2 filme-surori, sub bagheta marelui ‘dirijor’ Clint Eastwood: acelasi platou de filmare, aceleasi evenimente istorice, unele cadre cu efecte speciale refolosite, cadre identice (cred ca si aceeasi cameramani). Probabil filmate in acelasi timp. De pe imdb, am remarcat un lucru amuzant as putea zice. Letters from Iwo jima, filmat in japoneza, a luat Globul pt cel mai bun film strain. Celalalt, vorbit in engleza, a luat cel mai bun film strain in Japonia😀
Mesajul filmului…PEACE …

Leave a Reply

