arakelian

lumea mea, si-a altora.

Dilema bunului simtz

4 Comments


Alaturi de juma de milion de bucuresteni, (conform statisticilor, Metrorex spune ca 600 000 de calatorii pe zi cu metroul), mai mult de o ora pe zi mi-o petrec in metrou. Am inceput sa cunosc din vedere si pe cei ce urca din aceeasi statie cu mine.

Ieri, dupa munca, in metrou, eu pe scaun, o doamna in picioare. 30 ani, cam grasutza, cu carti groase in sacosha, imbracata in alb, si cu shal roshu. Dupa 2-3 statii, isi relaxeaza acel shal roshu,care inca ma urmareste. Incep sa ma intreb: dar daca e gravidutza? o privesc mai lung,pe sub gene, (eram oarecum lateral -pe scaunul din fatza ei era un nene indiferent….). Sa ma ridic sa ii ofer locul? dar daca e mai grasutza si o jignesc?? Si shalul roshu care ascunde cutele burticii ma obsedeaza. Ii aluneca sacosha cu carti, se apleaca, o ridica . La fiecare frana a metroului shalul roshu se leagana, ostentativ, lasand sa se vada suficient de putin burtica incat sa nu fiu sigura de starea dumneaei. Incerc sa ghicesc. Dar nici nu imi da pace!
Pana la urma coboara nenea de langa mine, si se asheaza pe locul ramas liber.
Dar daca era gravidutza?

4 thoughts on “Dilema bunului simtz

  1. of. nu mai bine ii dadeai locul, si daca era, si daca nu era, si ramineai ne-framintat de dilema? :))

  2. ei, ia zi, tu ca fata, cand ti-ar acorda o alta femeie locul, de aceeasi varsta (sau cu ceva ani in plus), doar mult mai slaba, cum te-ai simti?
    Mai ales de cand o ‘prietena’ grasutsa (bine,bine, nu e grasutsa, e prea grasutsa) mi-a povestit plina de nervi cand a tras-o o baba de maneca, sa stea jos,cu mentsiunea ca e greu sa fii gravida😀 (prietena s-a enervat si a inceput sa tzina cura de slabire, dar asta e partea optimista a paharului)

  3. asta ” trilema”😉 …macar ai aflat??era or nu???
    j.

  4. nu… mi-a ramas dilema

Leave a Reply

