arakelian

lumea mea, si-a altora.

Ce am mai cetit?..Colectia Cotidianul si nu numai

Leave a comment


Am recitit Asimov Soarele gol. Primul contact cu cartea asta  a fost acum muulti ani, prin liceu/facultate cred – a fost una din primele carti cu roboti umanizati citita de mine (apoi a aparut in viata mea Data din Star Trek😀 )
Si cum mi-a deschis pofta de sf-uri am cetit si Norman Spinrad -Alte Americi, un volum de povestiri (proze scurte) grupate dupa ideea unui viitor destul de sumbru pentru SUA. De exemplu, o lume in care saracia unora e dusa la extrem, mincarea e un lux si situatia asta ii transforma aproape in animale/canibali. Dar pe linga chestiile astea sumbre e o povestire ironica. Urmareste o intilnire la nivel inalt intre presedintele american si cel rus. Numai ca presedintele american e un fost vinzator de masini la mina a doua si pe care teroristii in transforma intr-un adevarat maniac sexual. Iar presedintele rus e un mort impaiat, care vorbeste prin intermediul unui program informatic. Iar in program este introdus un virus. Si, cumva, in toata nebunia asta, cei doi reusesc sa se inteleaga, pentru ca dushmanul comun e lumea araba, complet drogata.
Nu vad mari diferente fata de politica din ziua de azi😀
Am ajuns si la Kilipirum unde am reusit sa imi intregesc (aproape…imi lipsesc 3 volume ) din colectia Cotidianul. Si am mai gasit ceva mult dorit: volumul 2 din seria Abatia- scrisa de Dan Dobos. Cred ca e singurul scriitor sf roman pe care l-am cetit.

Leave a Reply

