arakelian

lumea mea, si-a altora.

Maci

2 Comments


Ce flori va plac?
Mie…alea in ghiveci. Si cele de camp.
Acum ca a venit primavara ma visez la munte, pe pajistea multicolora.
Si stiti ce imi mai doresc? maci. O lenjerie de pat cu maci (si nu cu Maku, cum mi sa oferit ca alternativa de unii rautaciosi), un tablou cu maci, si mai ales, un lan de grau de iunie, presarat cu maci.
Dar e inca martie….
maci1.jpgmaci11.jpgmaci2.jpgmaci3.jpgmaci4.jpgmaci5.jpg
Pour le conesseurs, aici se gaseste un link cu multi maci.

2 thoughts on “Maci

  1. superbe imagini.imi doresc mult un tablou cu maci.
    atat de fragili, “captivi” vii intr-un tablou…esti artist cumva?

  2. eu vreau sa fac un film pe un lan de maci.te rog sa imi spui unde gasesc acest lan si cand infloresc .iti multumesc mult

Leave a Reply

