arakelian

lumea mea, si-a altora.

Filme de weekend (3)

Leave a comment


Continuand lista filmelor din gama Glob&Oscar – am reusit sa vad DreamGirls si The Queen. Dincolo de coregrafie, muzica, imagine, machiaje bine realizate,(in ambele) subiectele nu sunt noi iar de inedit nu poate fi vorba.
In primul, am descoperit o voce fantastica Jeniffer Hudson (negresa grasuta). Alt timbru, alt nivel decat Beyonce. Ce m-a suprins, Beyonce foarte slabutsa! Pare cata pelicula au consumat ca sa apara mai ‘subtirica’?
Iar The Queen, e un alt film despre Lady Diana. Sau cum spune Tony Blair-ul din film “nici moarta nu poate sa nu faca valuri”. Oricum, regina a fost interpretata si copiata impecabil. Sunt curioasa daca Elisabeta a cetit scenariul inainte, ce parere si-a facut, si mai ales ce impresie i-a lasat filmul??
Dupa atatea noutati, am revenit la ceva relicve : Kurosawa. Am reusit sa gasesc pe ODC doar 7 samurai si Sajuro. Mai caut😉 Si pe youtube un moment deosebit- aparitia lui pe scena :

Leave a Reply

