arakelian

lumea mea, si-a altora.

Oda bucatarului de la Trattoria di Venezia

7 Comments


Sau cum s-o numi. E la intersectia bld. N.Grigorescu cu…. a, nu, nu pot sa zic, ca fac reclama.
Deci, am descoperit restaurantul din intamplare. Intamplarea e ca am ajuns la 10 seara la Yellow Club (nu intamplator ca am ore pana pe la 21…), si aici nu mai gateau nimic pentru ca intamplator i se termina programul bucatarului devreme, dar chelnerita, o draguta ne-a trimis mai departe. Ne-am oprit la primu cuvant cu rezonante digerabile: PIZZA. Si de atunci nu mai gatesc ca oricum nu imi iese la fel de bine🙂
Deci ciorba e maaare, iar pizza ca la Il Calcio (mare si buna).
De tiramisu v-am zis? Nici nu va zic. Data viitoare ii fac o poza, cu rigla alaturi, pt a va convinge.
In concluzie, acum urc pe scari pana la etajul 8, si astept primavara sa ies la alergat ca am nevoie. Si am nevoie de un nr mai mare la blugi😀

7 thoughts on “Oda bucatarului de la Trattoria di Venezia

  1. Pingback: reteta de tiramisu « arakelian

  2. Sper ca nu vb de aceeasi trattori di venezia de care stiu eu (titan parca)…..cea la care am coamndat acum ceva zile…si al care serviciul este execrabil.
    Intarzieri nejustificate, scuze lamanetabile, mancare cu un look gretos, pizza sesibil confundabila cu o felie mare de paine, fara prea multe ingrediente (mai exact era mai gros blatul decat crusta cu ingrediente de deasupra)…………..plastin de la invelisul salamului in pizza, masline super mari si INTREGi (ma mir ca nu erau muscate de bucatar)………………..

  3. well, unu e in Titan. La intersectia lui C. brancusi cu N. grigorescu.
    Am mancat- culmea, si aseara acolo . Desi nu am comandat niciodata – dar comanda de obicei o prietena de a mea.
    Parerile cred ca sunt discutabile – eu sunt multumita. Ceva mai bun in zona nu am gasit. Yellow Club e inchis, desi acolo erau multe sosuri si mie nu imi plac, la Sugar Brown au servirea f. proasta si de mancare cam putine lucruri- chelneri sunt putini la mese prea multe,si pline vara; iar la Casa taraneasca, am ajuns sa intreb: ce aveti, pt ca de 2-3 ori (si nu numai eu) – am citit juma de Meniu, pana sa aud si altceva decat NU AVEM. Mai e La butoaie – asta lipit de magazinul Titan: aici chelnerii lasa de dorit: li s-a parut absurd cand am rugat sa nu imi puna otet in salata😀 cica toata are otet🙂 Si am prins si o ceata cu urlete in bucatarie😀
    Cred ca depinde si de ce gusturile tale (nu sunt cea mai pretentioasa persoana) . Dar imi place sa ies, si ies des -si eu si prietenii mei din zona.
    Daca ai vreo propunere mai buna in zona, zi-mi te rog.
    Suntem destul de multi in zona, care bombanim dupa ALTCEVA. Eu m-am mutat de 1 an si juma, altele nu le-am descoperit
    Apropos, de terasa de la intrarea pe Lia Manoliu, sunt satula😀
    P.S. A, si nu vreau sa coste mai mult de 50 roni, 2 pers. cu ceva felu 2 si 1 rand de berici pe seara😀
    SI daca mai fac mofturi de genul- sa nu fie manele, sa nu fie muzica tare, sa nu fie zgomot exagerat de mult si forfota gen Sugar Brown – poti sa imi zici matsa mofturoasa😀

  4. Scorpse , Nu stiu unde ati vazut voi intarzieri nejustificate si mancare proasta, poate confunzi, dar mancarea si serviciile sunt foarte ok.Preturi rezonabile chiar bune, la Trattoria di Venezia.Am mancat de foarte multe ori acolo si pot sa spun ca nu am observat niciodata sa intarzie cu mancarea. Incearca si celelalte mancaruri daca zici ca pizza nu ti-a placut.Poate tu un italian veritabil stii cum e o pizza adevarata si d-aia.Incearca Lasagna sau rata … Oricum REPET cred ca faci o confuzie … Vorbesti de o alta Trattoria.

  5. Eu am fost si am mancat acolo si mi s-a parut foooooooooooooooooarte tare frate! Am mancat si paste si pizza si a fost chiar buna . In principiu la restaurant e curat , putin cam mult fum, dar are aerisire si ecran de proiectie pentru meciurile de fotbal! Asa sunt multumit , dar totusi pare ca multi au fost atacati de diverse aspecte de acolo, mie insa mi-a placut. Nu am comandat pana acum acasa dar intetionez si eu sa vad cum e livrarea , caci stau prin apropiere. Pofta buna cine vrea p-acolo!

  6. deci, comanda a fost super (stau la 2 min de ei), iar cand e frumos afara si am mancat la ei la fel a fost incredibil, mancare extrem de buna preturi rezonabile si destul de intim. Singurul loc okey care a ramas in tot Titanu!

  7. dar de tiramisu ce zici?😀

Leave a Reply

