arakelian

lumea mea, si-a altora.

And the winner is….

2 Comments


Da, s-au gatat cu Globul de aur 2006.

ratacesc printre titlurile premiate, vad muult BABEL (un film bunicel…dar de ce imi aduce aminte de CRASH?😉 daca merge asha, la anul fac si io un film- aleg unul premiat in ultimii ani, si ii copii ideea) vad Borat (is not my type…) vad Dreamgirls (p-asta nu l-am vazut)
Foarte curioasa sunt de acel film strain Letters for Iwo Jima . Curioasa, pt. ca am vazut 2 din contra-candidate, si mi-au placut f. mult- Volver/Almodovar respectiv El laberinto del Fauno (despre care am mai vorbit aici )
Nici filmele de animatie nu le-am vazut. Dar se va termina sesiunea……

2 thoughts on “And the winner is….

  1. Pingback: Filme de weekend (3) « arakelian

Leave a Reply

