arakelian

lumea mea, si-a altora.

E luni ora 11, si inca nu m-am trezit

1 Comment


In urma discutiei pe mess -cu un prieten veterinar in Constantsa, m-am hotarat. Vreau un strutz!
struts1.jpg
Avantaje:
– vin la munca cu el (viteza medie de 40km la ora e ceva)
– il parchez alaturi de mashina sefului. Daca ma supara shefu….imi pun ‘mashina’ mea sa i-o ciupeasca! (mda, nu merge treaba asta. Tre sa ii fac tsarc)
– insist pe ideea de mijloc de transport! Strutzul – are sistem de alarma incorporat! Veterinarul mi-a zis ,ca , pt a trata un strutz s-au folosit tranchilizante! (deci, pe langa ca dau cu piciorul,se mai izbesc in tine, cu ciocul iti pot si sparge capul)
– dintr-un un ou, fac omleta la tot biroul!(daca un ou de gaina are 60gr, si un ou de struts 1.5kg… poa sa se oua 1 data ep saptamana, tot e bine- daca face un carton de ouašŸ˜€ )
-e ceva inedit! Unii isi iau caini sa apere curtea. Eu o sa imi iau un strutz. E multifunctional!

One thought on “E luni ora 11, si inca nu m-am trezit

  1. Pingback: Strutul revine « arakelian

Leave a Reply

