arakelian

lumea mea, si-a altora.

Sarbatori

Leave a comment


De sarbatori m-am odihnit!Si facut micile lucruri care le amanam de atata timp…. cred ca asta isi doresc cei mai multi in aceasta perioada a anului: un concediu si timp pt toate.
Cum concediu de odihna eu nu am avut am profitat de generozitatea statului si de faptul ca a fost biroul gol si am ceeeetit.
Am gatat Musketarii, am reluat Dune-ul (citit primele 3 carti din serie…restul 3 mai colea).
In urma discutiilor cu prietenii am decis: Dune e pentru fete, Fundatia pt baieti CLAR!. De, LOR le place mai multa actiune, razbel, mie dedesupturile, politica/masinatiile politice, fatada religioasa a planetei Arrakis. Si nisipurile.
Am incercat sa inteleg de ce a vrut F.Herbert sa asemene limba fremena cu cea araba. (sau persana??…) poate ca au in comun desertul cu lupta cu el…sau poate ca impulsivitatea si mandria?(hmmm, persanii parca mai putsin impulsivi…astia is mai mandri de felul lor….dar daca ma gandesc bine, asa sunt si fremenii).

Si Mosu Craciun m-a onorat, aducandu-mi cadou (pe care l-am citit, normal, nu??): Orhan Pamuk, Viata cea noua. Carte pe care o recomand….
Despre turci scriu mai multe mai incološŸ˜‰

Leave a Reply

