arakelian

lumea mea, si-a altora.

bilants la sfarshit de an.

1 Comment


(Sau, ce am facut anul acesta?)

palpabil:
-casuta
-job nou
-master
Cam tot ce mi-am propus. Sunt in grafic😉

spiritual:
-m-am impacat cu mine. As spune : casuta e plina de energie pozitiva. Dar satisfactia visului atins… si relaxarea cuvantului ACASA inseamna f. mult pt mine.
-florile – imi mai mor in ghivece (peste 50% nu supravietuiesc. Dar incerc;) )
-sunt sanatoasa. Dupa atatea analize, si medici (de altfel buni profesionisti), pot sa zic ca cel mai important lucru in viatsa e sanatatea. Restul mi le fac singura (si pe alea bune, si pe alea rele)
-prietenii. Am mai putini. Dar stiu care imi e prieten cu adevarat.
-cartile. Isi au locul lor pe perete si in suflet
-Pot trece la realizarile pe anul acesta si faptul ca abia acum am gasit prima harta detaliata a Cheilor Nerei.

planuri pt 2007-sau alte vise
-cheile nerei : http://www.mielu.ro/munte/2004/nerei/index.html
-Barcelooonaaaa!
-multe carti
-si o usa

I-am cerut lui Moshu o lada cu portocale si mandarine, plus 2 maiini dibace sa mi le faca suc la robotul luat tot de Moshu (Moshii de fapt, ca am adunat pe mosh N. + mosh C. si le-am dat o shpaga mare pt un robot de bucatarie).

One thought on “bilants la sfarshit de an.

  1. Sa-tsi realizezi toate visele in Noul An! :-*

Leave a Reply

