arakelian

lumea mea, si-a altora.

Nu mai cetesc nik

1 Comment


mi-e jena sa zic ca de 1 an nu am terminat The three musketeers (in limba lui Sheakspeare, da, io is pe dos).
Si tot in stadiul asta sta Parabola lui Faulkner.
Si Jurnalul Fericirii
Sper sa recuperez de sarbautori😉 Si cartile vechi, si cartile mult visate si indelung cautate si cele cu poze – recent cumparate (nu o sa colorez nici la Maya, nici la Gaudi! promit ca ma abtsin! )

Dar lasand frustrarile mele
De mult ma intreb…De ce mi-e greu sa citesc in alta limba? is io lenesha la cerebel sau procesoru nu imi este multi threat? Sau DOAR mie imi e mai greu? pt ca dupa 20 de pajini…. ma ia asha un soooomn (si actiunile muschetarilor – chiar nu solicita asha de mult…)

Ce am remarcat (imi fac analiza si pshi analiza- sau cum s-o numi): ca am perioade cu o sete fantastica de lectura, realizez ca e 2 noaptea si cartea m-a furat, si miine tre’ sa fiu la 9 la munca, si tot nu imi ajunge timpul…si perioade in care am timp CACALAU… si il pierd….

Un citat mi-a atras atentia:
cu cat obtii mai multe victorii de unul singur in lupta cu tine insuti cu atat risti sa devi mai intolerant la slabiciunile altora. In secundar devii cam nemilos; un fel de animal de prada perfect inarmat pentru viata in jungla societatii. Acestea sunt efectele adverse ale omui ce reuseste in viata…

“Calea de mijloc este calea ZEN”

One thought on “Nu mai cetesc nik

  1. ha ha ha subscriu și eu. mă apucă cheful de lectură exact atunci când timpul mi-e la limită, iar când am timp căcălau🙂 mă apuca un somn de zile mari chiar înainte de a citi 20 de pagini🙂

Leave a Reply

