arakelian

lumea mea, si-a altora.

Ce poti vizita in Bucuresti?

2 Comments


Vin in weekend  niste prieteni vechi, din alte zari, si vor sta la mine. Nu prea mult, scopul vizitei e nunta de sambata seara.
Probabil nu vom avea timp nici de povesti, dar in momentul asta mi-am pus intrebarea: “unde poti duce un strain, in Bucuresti?”
Nu vreau Mall, nu vreau sa vada gunoaiele, si nici coloshii de sticla de langa casele vechi.
M-am gandit, la un top, cu cele mai impresionante lucruri aici:
1. Casa Poporului. (programul de vizita e de pana la 5,duminica inchis pretul 5 lei…- vizita dureaza cam 1 ora, daca nu prinzi coada :)
2. Muzeul Satului (programul de vizita e pana la 6, duminica doar dimineata e deschis..pretul mai mare- era 7 lei acu 1 an, parca)
3. Lipscani-u. Ziua :) zarva de dimineatza, e chiar placuta.Unele case se renoveaza/sunt deja renovate! si arata impresionant
4.Gradina Botanica. Sau mai bine nu (egzista riscul sa o prind din nou- f. murdara)
5.Palatul Cotroceni. Daca ai shanse sa prinzi la telefon si sa iti faci programare :) (din pacate eu nu l-am vizitat)
6.pentru mama/bunica -> Cora/Auchan/Carrfour apoi Mitropolia
7.pentru unii mai religiosi sau mai cunoscatori- biserici mai vechi , sau..diferite (Stravopoleus, Biserica Ruseasca, Sf. Mina, ….)
8. parcul Carol si monumentul de marmua. Mie imi place (si tot atasat, as adauga  ceva ce nu am reusit inca sa fac- vizitarea Muzeului tehnic, din apropiere)
9.targurile de la Muzeul taranului, dar sunt rare- doar la sarbatori,…
In rest, nu mai stiu ce sa scriu :) Daca mai aveti idei….
Acum realizez ca nu sunt multe lucruri care fac cu totul special Bucurestiul. Ma refer- ceva diferit, de care un strain/sau cineva din Iasi/Timisoara/Cluj sa fie cu adevarat impresionat.

2 thoughts on “Ce poti vizita in Bucuresti?

  1. pe langa faptul ca nu stii sa scrii , esti si prost :-j

  2. si de unde ai ajuns tu, Ana, la concluzia asta?

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 117 other followers